Obchodné podmienky

VÝBER TOVARU, OBJEDNÁVKA
• ponuka koženej galanterie na www.arwel.cz je určena pre dodanie na územie Českej republiky,

ponuka koženej galanterie na www.arwel.sk je určena pre dodanie na územie Slovenskej republiky,
• všetok tovar štandartne máme skladom a je obvykle ihneď k dispozícii,
• po dokončení objednávky Vám bude jej prijatie potvrdené na Vámi uvedený e-mail.

DODACIE PODMIENKY
• objednaný tovar odosielame nejpozdejšie následujúci pracovný deň po prijatí objednávky,
• v prípade, že z rôzných dôvodov bude dodacia lehota dlhšia alebo nebude v dohľadnej dobe možné vybaviť objednávku celú, budeme Vás o tom informovať a na základe našej spoločnej dohody tuto objednávku vybavíme či zrušíme,
• objednaný tovar Vám bude doručený dobierkou prostrednictvom Slovenskej pošty. V prípade celkovej ceny objednávky nižšej ako 40 EUR Vám bude účtované poštovné vo výške 4 EUR. Ak prekročí celková cena objednávky hodnotu 40 EUR, nebude Vám tato položka účtovaná k cene,
• v každej zásielke bude priložený predajný doklad s cenou za tovar a vyúčtovaním poštovného,
• balné se neúčtuje,
• kupujúci je povinný dodanú zásielku pred prevzatím prehliadnuť a skontrolovať jej stav. Pokiaľ kupujúci zistí viditelné poškodenie obalu (premačknutie, roztrhanie apod.), doporučujeme zásielku odmietnuť.

VRÁTENIE TOVARU
• všetok tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete vrátiť do 10 dní od jeho prevzatia,
• tovar nám pošlite ako doporučený balík (v žiadnom prípade ako dobierku) na našu adresu (Ing. Ivan Bodnár, Hodvábna 1381/4 , 075 01 Trebišov), a to spolu s predajným dokladom o zaplatení,
• ak bude tovar spolu s originálnou visačkou v poriadku, tj. bez zjavných známok akéhokoľvek opotrebovania či poškodenia, obratom Vám vrátime kúpnu cenu tovaru,
• náklady na poštovné spojené s výmenou tovaru nesie zákazník.

VÝMENA TOVARU
• v prípade potreby (napr. nevhodná veľkost či farba) Vám nepoužitý a nepoškodený tovar po predchádzajúcej telefonickej dohode radi vymeníme,
• tovar nám pošlite ako doporučený balík (v žiadnom prípade ako dobierku) na našu adresu (Ing. Ivan Bodnár, Hodvábna 1381/4,  075 01 Trebišov), a to spolu s predajným dokladom o zaplatení,
• ak bude tovar spolu s originálnou visačkou v poriadku, tj. bez zjavných známok akéhokoľvek opotrebovania či poškodenia, obratom Vám zašleme novú požadovanú veľkosť či farbu,
• náklady na poštovné spojené s výmenou tovaru nesie zákazník

VERNOSTNÝ PROGRAM
• vernostný program sa riadi pravidlami uvedenými v časti Vernostný program a môžu ich využiť iba koneční spotrebitelia, ktorí nakupujúv cenách e-shopu. 


OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
• osobné údaje zákazníkov sú spracovávané v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z., o ochrane osobných údajov, v platnom znení.

OSTATNÉ
• všetky ceny uvedené v našom internetovom obchode sú zobrazované s DPH, pokiaľ nie je uvedené inak.

COPYRIGHT
• webové stránky, ich akákoľvek časť, obrázky produktov, technické popisy, design webových stránok, grafické rozvrhnutie systému sú našim duševným vlastníctvom a nesmú byť bez nášho súhlasu žiadnym spôsobom skopírované alebo inak využité. V prípade porušenia tejto právnej doložky sa vystavujete nebezpečiu podľa zákona č. 444/2002 Z.z. Upozorňujeme, že akonáhle budeme presvedčení o porušení vyššIe uvedeného predpisu, určite svoje práva využijeme!


Reklamačný poriadok

ZÁRUKA A REKLAMÁCIE
• prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom,
• na všetok nami ponúkaný tovar je poskytovaná záruka v zákonnej lehote,
• reklamovaný tovar nám pošlite ako doporučený balík (v žiadnom prípade ako dobierku) na našu adresu (Ing. Ivan Bodnár, Hodvábna 1381/4,  075 01 Trebišov), a to spolu s predajným dokladom a uvedením dôvodu reklamácie,
• v najkratšom možnom termíne budete kontaktovaný našim reklamačným oddelením, ktoré Vás bude informovať o zpôsobe riešenia reklamácie,
• ak bude Vaša reklamácia vyhodnotená ako neoprávnená, tovar Vám bude vrátený spät formou dobierky na Vaše náklady.

NÁROK NA REKLAMÁCIU SA NEVZŤAHUJE NA:
tovar poškodený pri preprave (v tomto prípade doporučujeme zásielku neprevziať),
• opotrebovanie tovaru z povahy produktu bežného užívania a opotrebovania časom,
• škody na tovare z nezvyčajného používania alebo škody zavinené užívateľom (nevhodný spôsob užitia atd.).